De entree van een hotel geeft de bezoeker gelijk een eerste indruk. Enorm belangrijk om daar gelijk een statement te maken en de gast te pakken. Je thuis voelen, welkom in een wereld van hospitality en luxe. Een warm bad.
Materialen en vormgeving smelten samen in deze immense lobby die door het gebruik van diverse zones en gezellige hoekjes aandoet als een heerlijke huiskamer. Er is gebruik gemaakt van mooie marmers, stoffen en leders. Ook is er veel gewerkt met prachtige behangen en/of wall decoraties… die zorgen weer voor de luxueuze touch.
De internationale uitstraling is mede bericht door luxe zitjes, rijke materialen en combinaties van kleuren en elementen. Het warme pallet wordt daarmee nog eens versterkt door het goed doordachte lichtplan en de oplossingen in akoestische plafonds en wanden. Kortom een lobby die uitnodigt op alle facetten.
‘Binnen de lijntjes kleuren is nooit mijn sterkste kant geweest. Ik laat me graag inspireren door de wereld om me heen. Dat leidt vaak tot nieuwe ideeën, nieuwe uitdagingen. Ik kan echt genieten van bijzondere materiaalcombinaties, maar ook van verleidelijke vormen en sprekende kleuren. De uitgangspunten van een ontwerp worden echter altijd bepaald door de opdrachtgever. De wens van de klant is leidend. Het is aan mij om die vervolgens te vertalen naar een unieke creatie.
De ideeën ontstaan vaak al tijdens een eerste gesprek, gewoon met een kop koffie erbij. Daarna volgt de researchfase. Ik ga me inlezen en verder inleven. Voor mij is een ontwerp pas geslaagd als de klant zich thuis voelt in de ruimte. Mijn creaties stralen een zekere warmte uit. Of het nu gaat om een strak vormgegeven hotellobby of om een chique skybox in een voetbalstadion.
Ik laat me nooit sturen door trends. Die doen me niets. De vraag is altijd het uitgangspunt. Ik houd wel van een knipoog hier en daar. Mijn creaties moeten zorgen voor een lach op het gezicht.’
‘Binnen de lijntjes kleuren is nooit mijn sterkste kant geweest. Ik laat me graag inspireren door de wereld om me heen. Dat leidt vaak tot nieuwe ideeën, nieuwe uitdagingen. Ik kan echt genieten van bijzondere materiaalcombinaties, maar ook van verleidelijke vormen en sprekende kleuren. De uitgangspunten van een ontwerp worden echter altijd bepaald door de opdrachtgever. De wens van de klant is leidend. Het is aan mij om die vervolgens te vertalen naar een unieke creatie.
De ideeën ontstaan vaak al tijdens een eerste gesprek, gewoon met een kop koffie erbij. Daarna volgt de researchfase. Ik ga me inlezen en verder inleven. Voor mij is een ontwerp pas geslaagd als de klant zich thuis voelt in de ruimte. Mijn creaties stralen een zekere warmte uit. Of het nu gaat om een strak vormgegeven hotellobby of om een chique skybox in een voetbalstadion.
Ik laat me nooit sturen door trends. Die doen me niets. De vraag is altijd het uitgangspunt. Ik houd wel van een knipoog hier en daar. Mijn creaties moeten zorgen voor een lach op het gezicht.’